zondag 28 september 2014

Eduardo de ezel

Na Leila de pony kon ik er niet aan weerstaan om ook Eduardo de ezel te haken (ook uit Zoomigurumi 1). Het patroontje is van Pii_Chii. Zij heeft ontzettend veel leuke patroontjes (vind ik).

Ik heb hem een klein beetje aangepast. Eduardo heeft er een sjaaltje bij gekregen en heeft andere manen.




 Voor het sjaaltje doe je het volgende:

- Haak een ketting van 56 lossen.
- Haak nu in elke losse een stokje (55). Let goed op dat je steeds aan dezelfde kant van de ketting blijft haken.
- Haak 1 losse. Draai je werk om.
- Haak in elk stokje een vaste (55).


Voor de manen heb ik gewoon kleine stukjes zwart garen door de steken gehaald en dan geknoopt. Een leuk alternatief voor het pluizige garen dat ik niet op voorraad heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten